-Emmis! ♥ -

hiss och diss

* stor hiss till min navel piercing.
och till mig själv. är så stolt att jag vågade .


* Till alla mina bloggläsare som läser minblogg fasten jag inte bloggar så mycket.

* Till all ny bra musik.
Seriöst det kommer ny bra hela tiden  . ME LÖV.

*  till det kalla vädret ute.
Hatar dock att det regnar hela tiden men älskar när det är kyligt och
när det blir mörkt så tidigt , det är så mysigt .

*     Andreas wijk .
Sjukt snygg och grym på att sjunga.
Min nya idol ;)



*            Till alla falskapersoner som finns.
Hatar dom.
Även diss till dom som '' hatar''  eller har nått imot folk utan andledning..
Fyy på dom säger jag bara

*              Till punkstilen ( eller vad man nu ska kalla det )
Asså , jag säger inte att det är nått fel med den , för alla får se ut precis hur dom vill.
Men jag menar bara , jag tycker det är rätt läskigt om det går förbi ett gäng ''punkare ''
Med läder kläder , svart smink , kedjor , aaa ni vet .
Nää  , jag blir bara räddd.

*                  Till eddie som lämnar mig i en vecka för att solaoch bada.
Inte ok!!!!

*         till nya facebook.
Dom ändrar ju saker hela tiden.
Blir ju bara sämre och sämre .
Lår facebook vara ! ¨
sen även til folk om dissar när man skriver i chatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0