-Emmis! ♥ -

Hiss och diss! ♥

Måste bara hissa att det är den 20 imon , och det betyder cash!
Me love

Till tubhalsdukar.
Så sjukt mysiga är dom.
Och så tycker jag att det är sjukt snyggt.

Till gimp.
Jag redigerar / gör alla headers i gimp.
Gimp är ett gratis bildredigernings pogram som är helt gratis.
Super bra!

Till min rosa vinterjacka.
Hur många är det som har rosa vinterjacka igentligen ?
jag har det iallafall ,
jag tycker att den är hur fin som hellst.
Har faktiskt redan börjat använda den lite smått.
ω
Till peroner som kommenterar anonymt när dom ska kommentera '' negativa '' kommentarer.
Stå för det du skriver istället..

ω
Till att finnarna i mitt fucking ansikte aldrig försvinner.
Fy  vad äckliga dom är och vad fult det är.
Endå tvättar jag ansiktet varje morgon och kväll! (N)
kanske använder fel rengöringsprodukter ? :O

ω
Uggs.
Såg på kissies blogg att hon hade börjat använda uggs.
Och , nää jag tycker inte att uggs är så vackert faktiskt.
Visst sånna små söta rosa skulle jag kunna tänka mig men inte annars.
Sjukt fult .

Kommentarer
Postat av: ida

Nu har du chansen att få designa ditt alldeles egna drömplagg!

2011-09-19 @ 16:31:27
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0