-Emmis! ♥ -

godmorgon mina små änglar!

Rubriken talar!
Ohh  , inte haft en bra start på morgonnen .
Började med att jag inte hittade min plattång ( igen -.-' )
Så  blir bulle på  huvet  idag,  man bah fiint!
sen fick jag ett  kärt sms från min kära granne och bästa vän krocko.
''Ska vi gå till skolan tilsammans idag ?''
man bah  , nawwww.
Men självklart så  har jag pacerat min kostnadsgräns så jag har inte några pengar på min mobil.
Så kan varken ringa , smsa , gå in på fejan .
Så idag blir det dålig update för jag kan ju då som sagt inte mobilblogga.
Hoppas ni klarar er ?
Men håll utkik ikväll  för då  kommer bild på piercingen upp.
(om jag nu inte fegar ur )
ha en super dag alla söta .
pusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0