-Emmis! ♥ -

give your bauum a better thung ?

Haha .
Ilove u gays.
Nick hälsar alltså att han hejar gais.

Ligger i min säng med min gosi.
Vi ska se om vi kan hitta en bra skräckis .
Har laddat upp med grösaker och dippis. MUMS
Förstår igentligen inte varför vi ser på skräckfilm ?
båda är livrädda. Hatar verkligen filmer när typ nån ringer och typ '' i gonna kill u ''
Aaa ni fattar ;)

Nu funderar jag på om jag ska gå och raka benen och tvätta naveln medans filmen laddar.
Har endå inget annat för mig .
Och sen vill jag ju inte att naveln ska bli infekterad.
Brb bloggiidsseen .
Min SNYGGA gosi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0