-Emmis! ♥ -

frankrike hjälpte ryssland som i sin tur hjälpte serbien ?

Thheeeejoohho .
Nu har jag slutat.
Till er som vill veta gick provet sämst.
Men det kan ju inte alltid gå bra eller hur ? ;)
Dagens lunch var typ hamburgare , ingen vidare gott .
Nu ligger jag i min säng och samlar ork för att dra mig till stallet.
Ska nog rida lite dressyr idag.
Whheeiooho  , Det kommer nog gå bra :)



Juste , vet inte om jag har berättat det här men vi ska inte ha lillan längre.
Orkar inte förklara varför, men nu blev det så iallafall.
Så nu ska vi åka titta på en häst på söndag.
Tydligen är den 168 ??!?!?!
Jag gillar inte stora hästar menmen...


Imorgon kan man säga idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0