-Emmis! ♥ -

fet , jotack jag vet

Kom precis hem ifrån en , mja spelciell kväll ? :)
först var jag sofia , linus , offe , hiller och krocko hemma hos min bayb!
Sen drog vi ut typ  och luffa runt i gråbo.
Hihih  , ja det var som sagt en ganska '' kul '' kväll.
Nämen var med goaste så aa.
Sen körde eddie hem mig och nu sitter jag här och äter typ kinamat?
As gott iallafall.
Vart as hungrig , inte ätit på hela dan typ.
Nu ska jag sova iallafall , ska upp tidigt.
Jupps ska nämligen gå ponnyridning på torget imorgon .
Hihihi   , kul
Ha det  så bra , så  hörs vi imorgon.
pusss.


- Att allt kan kännas så himmla rätt ?
Borde jag få vara så här lycklig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0