-Emmis! ♥ -

Du är allt jag vill ha , du är min räddning idag

Nänänä  , nu ska jag sova.
Ska inte till skolan imorgon så får lite sov morgon.
Men ja , ska la plugga ochså.
Ska även vara barnvakt imorgon med.
Till er som inte vet så sitter jag barnvakt åt min systers tränare varannan måndag.
Har haft lite sommarlov , så nu drar det igång igen.
Tar la med mig mammas dator dit så ni får uppdatering.
För det vill ni väl?
Godnatt  ,!

'' No matter how many times I get hurt because of you,
I won't leave you. 
Because even if I have a hundred reasons to leave you, 
I'll always look for that one reason to fight for you.''


Kommentarer
Postat av: elin

Vad heter låten? Har den p D:å huvudet men vet inte va den heter D:

2011-09-23 @ 22:20:15
URL: http://xbitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0