-Emmis! ♥ -

dog där lite en smula.

Nu vart det  klart .
Jag överlevde  :D
Herregud vad duktig jqg är . Sa inte ett ord.
till er som inte vet så har jag piercat min navel.
Kom dit , fick fylla i några papper  ,sen gick vi in i ett rum , han gjorde några prickar.
Jag fick lägga mig ner , så tog han tag med en sån tån och sen stack han.
Känndes lite obehagligt först , men det sved mest.
Är skit nöjd .
Vilken färg tror ni att piercingen är ? ;)
allafall.
måste bara rekomendera studion där jag gjorde det.
Barbarella heter den och ligger inne istan.
Dom var verkligen skitduktiga och trevliga där.
Mycket proffisonella :D
( bild kommer imorgon då jag fortfarande har plåster sak på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0