-Emmis! ♥ -

Den dagen du inte längre ser , ska jag ta mitt liv.

tvingar ingen till att läsa det här men vill bara skriva av mig lite.
Hoppas att det är okej.

Från början i 7:an var jag den där flickan som ingen visste vem jag var.
Jag , sofia och mimmi var alltid för oss själva .
Blyga och hade inga kompisar alls.
Men det räckte , för vi hade varandra.
På fritiden var jag alltid i stallet , 24/7.
Kunde vara där flera timmar.
På helgerna var jag där hela dagarna.

Men vad hände  ?
Jag skäms ärligt talat över mig själv.
'' Jag kommer aldrig att tröttna , jag kommer aldrig skaffa kille , kompisar kommer aldrig komma före''
Men vad fan är det som har hänt ?
Jag vet inte hur jag ska utrycka mig , men allt känns bara så komlicerat.
JAG HINNER ÄRLIGT TALAT INTE MED MITT LIV.
För juppe , min enda älskling , han som alltid ställer upp  , han är mitt liv!
Hur fan kan jag bara låta det här hända ?
Jag kanske bara ska ge upp allt annat ?
Sluta vara med folk , leva singel och säga upp kontakten med precis alla.
Just nu känns det nästan som så.
För jag har svikit min älskling , min juppe.

Solhagens jupiter.
Den enda som betyder allt för mig.
Den dagen du inte längre ser ska jag ta mitt liv.
Det svär jag på.
Vi ska alltid vara tillsammans.
Förlåt mig snälla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de kanske inte va de falrigaste att leva " okänd " ..

Men ge inte upp allt !

gör så du har tid för allt.

men överansträng dig inte heller! ha en "ta hand om dig själv dag" de skulle du nog behöva!

tänk till en extra gång.. du vill svika juppe för andra, men du vill väl inte svika dina vänner för juppe..? ha de bra! hoppas du förstår vad jag mena kram :)

2011-09-19 @ 00:03:13
Postat av: Anonym

Hahahahaha de är en häst, kom igen haha

2011-09-19 @ 08:15:11

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0