-Emmis! ♥ -

dåska vi se här .

Kom precs hem ifrån krocko.
Åhh , jasså  , vill  ni veta vad jag som har hänt idag ? :O


Dagen började med att jag fick stressa som en tok. Hittade inte mina nycklar =  blev sen till spanskan.
= fick bära runt min väska som vägde bajs mycket hela dan.
Men sen var min älsklings eddie så snäll och körde hem mig så jag fick hämtat mina nycklar.
Kom tbx till skolan , äckel krocko kastade en macka i ansiktet på mig -.-'
Kom hem ifrån skolan , gick till stallet.
Red ut juppe med mästa.
Gick super , världens bästa häst har jag.
Kom hem , bytte om .
Träffade gosi , gick till krocko , där eddie , offe , philip var.
Sen drog philip och eddie  hem :(
Hm mja , sen sprang jag hem och hämtade mina böcker och satt och pluggade hemma hos krocko.
Duktig cheeey !
hm  , ja det var det,
Kom hem nu och sitter i  min säng , kollar fejan och lyssnar på musik.
Borde plugga lite so.
Men orkar jag det ?  Klart jag gör !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0