-Emmis! ♥ -

dagens ridpass.

Tränade för pia idag .
Regnade helt galet mycket och ioch med att det är lektioner s var manegen upptagen så vi fick vara ute.
Så man vart lite blöt.
Men iallafall. Pia började att rida idag.
För han var så jobbig förra gången , tog inte skänkeln alls.
Men sen blev han jätte fin. Så i slutet fick jag sitta upp och rida honom.
Jättte fint gick han. Har världens bästa häst!


Jag och pia har iallafall kommit överens om att hon ska rida honom lite träningspass.
Och så rider jag efter.
För det var ju så vi gjorde förra våren / sommaren.
Nu tänker säkert nån av er '' kan hon inte rida sn egen häst'' eller nått i den stilen.
Jovisst kan jag rida honom. Men vi vill ju komma nån vart.
Och i ochmed att har har varit skadad så mycket har vi lixom ramlat tillbax till ruta 1.
Allt blir så mycket svårare när han inte går helt rätt och det tar mycket längre tid för oss.
Så blir det lättare för mig när jag ska rida honom själv när han är ordentligt framme för skänkeln
och jobbar helt rätt , för då lär jag mig .
Och kolla bara hur det vart förra året när vi gjorde så här .
Vi red lixom på 71 % och fick fina placeringar.
Så det här blir toppen .
Over and




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0