-Emmis! ♥ -

dagens ridpass,


Wednesday ♥ :
Eftersom det var första gången jag skulle rida henne idag så red jag i padocken.
Mamma jobbade kväll idag ,
och jag vill att hon ska gå med första gången jag rider ut henne.
Iallafall.
Joggade runt henne , ställde inte så höga krav på henne .
Men hon känndes endå super fin och hon var hur snäll som hellst.
Detta kan bli grymt bra tror jag :D

Juppe ♥ :
Tränade ju för pia igår så kännde att jag ville rida honom lite i padocken idag med.
Man får passa på när han blev ordenligt igenomriden igår.
Han känndes verkligen super idag .
Gick framåt och höll inte på att försöka smita undan arbetet.
Ja , finns inte mycket mer att säga , mer än att jag älskar min häst mest!!!

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: det är det :D

2011-09-28 @ 22:46:47
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0