-Emmis! ♥ -

you are everything and more!

Hejsan svejsan.
Hann inte blogga igår .
Men bion var helt hemsk.
Trodde att jag skulle dö flera gånger..
Veronica var oxå lite rädd , men robert och eddie sa inte ett ljud typ.
Men jag överlede.
Höll på att somna på bussen hem sen.
När vi väl kom till gråbo drog vi hem till eddie , för det var regnigt så vi ville inte vara ute.
Var hemma hos han till halv 4.
Sen var jag tvungen att gå hem -.-'
Hahaha , hade lätt kunnat ha somna där ,
men näppss , mamma ville att jag skulle hem.


Idag kommer min kusin hit.
Så blir att vara hemma ikvälll .
Yeay.
Måste in till stan med och fixa en grej .
FML.
_Tror jag dör.....
Men vi får ser hur det blir .
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0