-Emmis! ♥ -

We are going to kill everybody in this house.

Yaeehhhaaa.
Måste blogga från mini datan för min mac är hemma hos eddie.
FML.
Haha ,
Är verkligen jätte hungrig , men min familj är så fattig så vi har ingen mat hemma.
Men det är ju iochförsig rätt bra .
För min viktnedgång nivet ;)
Nu ska jag gå till min prins i stallet.
Tror jag ska rida , men jag vet inte än .

Ja .
jag har inte så mycket mer att säga .
Men Visste ni att det är :
1 vecka kvar tills jag och linnea har 1 år!
1 vecka och 3 dar kvar tills jag och eddie har två månader.
2 veckor kvar tills jag får byta peircing smycke:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0