-Emmis! ♥ -

visste ni att jag...


Har två sjukt udda fobier.

Den ''värsta'' fobi jag har är i mot halsar.
Jag klarar verkligen inte av att se eller ta på framsidan av en hals.
Hatar det där adamsäpplen.
Det är bland det värsta jag vet.
Bara se '' äpplet '' åka upp och ner får mig att må dåligt.

Handleder har jag också fobi mot.
Får ont i hela kroppen om någon tar mig på undersidan av handleden.
Och mår bara allmänt dåligt av det.
Vet fakriskt inte hur dom här '' udda '' fobier har uppkommit.
Har väl alltid varit lite speciell.

Sen har jag även fobi mot , blod , sprutor , tårnga utrymmen ,
ormar och andra äckliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0