-Emmis! ♥ -

rosa hår ?

men godmorgon godmorgon.
Heheh , borde egentligen inte vara vaken nu .
Men har sån jävla växtvärk i mitt knä så kan inte sova!
FML.
Ligger och försköer redigera mitt hår rosa i gimp ,
men det ser bara fake ut.
Hehehe.
Känns bara som om det är jag som tycker det är frukanstvärt fint med rosa hår... :(
Kanske ska färga det ? hihihih
Nu börjar faktiskt värken gå över som tur är.
Men ska fortsätta fixa lite med mitt hår endå ;)
Kan ju inte sluta nu , måste ju bli perfekt..
Vi hörs igen pm några timmar .
Woopppwwoooppp
skev , jagvet .
Men klockan är 5 och jag är trött.
Var nöjda endå ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0