-Emmis! ♥ -

theres only 1 thing 2 do , 3 words 4 u . I love u ♥

Godmorrron gomorron.
Hur är det med er?
med mig är det prima.
Förutom att jag blev väckt halv 9 imorse.
Skulle upp till stallet och hjälpa till på clearrounden -.-'
Japppjappp , kuuul.
Nu är jag hemma en snabbis för att byta om .
Ska tillbaka och rida wendy.
Tror det bli en skritt sväng ut och sen in i manegen en snabbis och ta en galopp.
Mysiiigt.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer.
Hittar la på något skoj.
Eller så är jag la bara hemma och tar det lungt.
Fast det suger ju.
Lite fina bilder från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0