-Emmis! ♥ -

svar på kommentar. ♥

Sophia om Nu blev det svårt..:
Nej kämpa lite nu Emma, hon testar kanske bara gränserna ;) Tänk vad mycket du kommer att lära dig på en häst som inte går som en klocka redan från början :) Hon ser jättefin ut btw! (fast inte lika fin som Juppe ;) )

sv :
hihih   , jag ger ganska lätt upp.
Men jag tror att jag kan få ut en hel del av henne.
När hon väl går, så går hon hur fint som hellst.
Dock kommer hon aldrig att ta juppes plats ,
och hon är inte ens i närheten av så fin som jupps är.
Han hälsar till dig , och han vill att du ska komma och hälsa på snart.
Kram emms och jupppiis :) ♥


- Du och jag.
2 gether 4-ever.

Kommentarer
Postat av: Josse- Moving to LA

Sv: Härligt härligt :)

Jodå min dag var helt perfekt:)

2011-10-05 @ 09:12:27
URL: http://welcometothebigcity.blogg.se/
Postat av: iiiden med 3 i

Hej , ha en toppen onsdag nu ! :)

kram

2011-10-05 @ 09:46:18
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0