-Emmis! ♥ -

Supa är kul , men jag föredrar att dansa ?

Llalaaaallala. :D
God afton .
Kom precis hem.
Har varit ute och träffat sofia en stund.
Så ringde kricko och frågade om vi ville hänga med honom, backer och jesper hem till tobbe.
Eftersom vi inte hade någt annat för oss drog vi med dit.
Kollade lite på tv.
Sen skulle jag hem och äta , och pallar inte gå ut igen.
Så aaa.
Nu sitter jag och kollar på tv med kusin och familj.
Lite lördagsmys sådär. :D

Åhhh , kom på att det är snart lov.
Fyfan vad gött.
Längtar som in i skotta tills jag ska ner till manddiiis. :D :D :D
Kommer bli bästa lovet på länge !
Känner att jag behöver komma bort från gråbo lite.
Hihihi  , :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0