-Emmis! ♥ -

Snälla grabben , väx upp ?

Åh hej underbara bloggen!
I´m home !
Saknat mig? :P
Dagen i skolan har varit både bra och dålig.
Nu vet jag att man inte kan lita på alla människor.
Inte ens dom som står en närmst ! </3
Iallafall.
Dagen började med att sofia ''försov'' sig , så jag sprang hem till henne och fick väcka henne -.-'
Sen hade vi typ  lång seg rast.
Sen hade vi  hemkunskap.
Vi bakade gifflar
Jag bakade med jesper KLITGAARD. Värsta bagarna vettu ;)
Fick även reda på att jag fick vg på mitt hemkunskapsprov.
Trodde verkligen inte att jag skulle få högre än g.
Det var la typ allt .
Nu ska jag till mn bästa älskade juppe ! :D ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0