-Emmis! ♥ -

She kick my as !

Yalla bloggen.
Jag kan inte överleva en dag utan att säga walla!
Hahaha , nemen hej .
DAgen har varit kanon.
Det gick verkligen jätte bra att rida lilleman.
Helt sjukt vilken häst det är!
Synd att det inte var han jag skulle köpa ;)
menmen .
Åkte sedan hem till juppis .
Hehehe , att rida honom gick sådär.
Ramlade av...
Men det där kan vi ta en annan dag ;)
Kom hem , hoppade in i duchen , Satte på mig pyjamas,
satte på dunk musik och städade mitt rum.
Fick ett sms av beibsom ville att jag skulle komma hem till rocky.
Och eftersom jag älskar honom så mycket , satte jag på mig lite kläder och sprang över.
Och nu sitter jag här.
hm , ja det var min dag det.
Förlåt om det inte blev några tidsinställda men jag hann inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0