-Emmis! ♥ -

Om detta är en dröm , väck mig inte!

Kom hem ifrån kricko för en stund sen !
ÅHhhhhhhhhhhhhhhhhh , Varför känns allt så perfekt ?
Jag dör.
Iallafall.
Ja jag älskar eddie !
men hahah , skitsamma.
Sitter och för över en massa bilder från mammas mini dator till min.
Pappa har fixat laddaren nu oså.
Fast känner att det inte är nån ide igentligen.
Ska ju få min mac i veckan .
Åhh , har verkligen fullt upp denna veckan.
Imorgon har vi kvällen.
Onsdag antagligen fixa macen + plugga till hk prov.
Torsdag ska jag hem till min tränare och rida hennes häst.
Fredag ska jag , älsklingen , robert och veronica på bio.
Lördag ska vi till arvika och provrida en häst!
Jag orkar inte !

Så räkna inte med att ni ser mig i veckan !
Nu ska jag snart sova .
hihihihih .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0