-Emmis! ♥ -

Och du ska föreställa en man ?

Men shenare :D
Kom precis hem.
Tågresan gick bra , var ju värsta rejvet på tåget. Fan vad vi svängde :D
Älska dig gumman fast du  är helt cp!
Iallafall.
När vi kom till centralen stog bästa vännen där , ohhh.
Gud vad jag har saknat henne :D
Och ja , sen när vi skulle gå in och vänta på bussen to hon en väldigt onödig ,mycket längre väg.
Jag: Varför tar vi den här vägen?
Sofia : Den är mycket roligare.
Jag : Jaha...
När vi kommer in på centralen..
Vilka ser jag sitta där ?
Min älskling och kricko.
Fatta om jag blev glad.
Jaa , sen åkte vi buss hem oså   , amanda var lite cp ...
Sen drog vi hem till linus.
Ja , och nu sitter jag och amanda hemma. :D
Vi ska la sova snart .
Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0