-Emmis! ♥ -

nanananananana , come on!

Shoosaaan i trosan !
Kom precis hem ifrån skolan.
Har haft segaste dagen helt seriöst.
Vaknade 5 över halv 8.
Hade tydligen stängt av alarmet i sömnen ! :s
Detta resulterade i att jag blev 5 minuter sen -.-'
iallafall.
Skule ju på sån gynasiemässa idag , så gick runt i svenska mässan i två timmar.
Vart jätte varmt och jätte segt.
Men jag har iallafall bestämmt att jag ska gå på plusgymnasiumet.
Estet - musik :)
jappjapp ,
Kom till bak till skolan och skulle ha valiga lektioner.
Man bah , döda mig ?

Nu ska jag till stallet iallafall.
Juste , som jag skrev igår så är juppe halt .
Märkte det när jag skulle rida.
Har ingen aning om vad han har gjort.
Varför ska det alltid vara nått med mina hästar ? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0