-Emmis! ♥ -

Nä , jag fick inte lyssna på skrillex här inte ne !

Har precis slutat.
Så jag bestämmde mig för att traska hem till min sjuka gosi.
Dock vart det låst och ingen öppnade så jag ställde mig utanför hennes fönster och kastade sten.
Hihih busig.

Måste bara berätta om min morgon.
Klockan ringde ju vid halv 8 men jag var så jäkla trött så jag hade tänkt skippa spanska och nana vidare.
Men ne  ,
då  kommer min mamma in 5 över 8 och skriker på mig
och drar mig upp ur sängen.
Kännde att det inte var nån ide att göra nått motstånd så jag satte på mig kläder
och traskade imot bilen.
hann inte ens sminka mig !!!! :O
Aja , sminkade mig i skolan sen.

Fyfaan  , nu ligger hon och spyr här .
OMG jag dör!!


Kommentarer
Postat av: Linus Loong

sätt<3 denna <3som <3 status <3 om <3 du<3 har <3 världens <3finaste <3häst <3 men <3 inte <3 har <3 en <3 grill <3 stor <3 nog <3 att <3 grilla <3 den <3 i <3



2011-10-12 @ 12:57:23

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0