-Emmis! ♥ -

min mamma suger , = jag har utegångsförbud.

Hahahaha .
Kom precis hem ifrån en go ute kväll med goaste gubbarna.
Efter att jag hade varit i stallet och ridit ( berättar i nästa inlägg hur det gick att rida )
Bytte jag om och drog ut och träffade gosi.
Vi gick till bonum och köpte nån energi sak  = jag hyper.
Sen ringde vi ut kericko som ni säkert redan vet.
hahaha ,åhh aa.
Försökte även få ut eddie , men han orkade inte,.
han suger :( ♥
Gick sen till campino och köpte kebabtallrik.
Passade då på att ringa eddie ännu en gång .
Och då okade ha komma ut.
Hihih  , gick och satte oss på lekstorp och åt.
Sjukt mysigt.

nu till själva grejen då.
Jag har ju bestämmda tider som jag ska vara hemma på.
Vardagar tio och helger tolv.
Men idag ''råkade ''  jag komma 40 minuter försent.
Vilket resulterade att jag fick 1 veckas utegångsförbud ??!?!?!?!
haha , så  denna veckan kommer ni inte se röken utav mig.
FML.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0