-Emmis! ♥ -

Men du är bara en kille . You don't understand

Åh , allt fuckar upp sig .
Min familj är seriöst helt cp.
Min syster lipar för att jag tog hennes laddare .
Mamma skriker på pappa attt han ska ta datan för att hon inte orkar .
+ att hon skriker att jag är helt sjuk i huvudet.
Pappa är den enda normala .
Heltseriöst .
Jag orkar inte . Hahhahahhaa hon stor gråter att jag tog hennes laddare.
Vad är det för fel på min familj?
Hihihi, vet att mamma kommer slippa över när hon läser det här .
Men jajja, min blogg = jag skriver vad jag vill.

Var hemma hos Sofia förut med.
Krocko och älsklingen var där med.
Vart as mys.
Och till er som vill veta är jag sjukt kär.
Åhh , allt känns så rätt .
Aja , nu måste jag publicera innan mobilen dör .
Hörs imorgon . Puss
Älskar er !♥


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Jobbigt!! :(



sv: ooh nice! Skulle vilja åka till Turiket!

2011-10-06 @ 00:17:22
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0