-Emmis! ♥ -

make this night to the night of your life !

Ligger och kolla på '' allt för min syster ''
Väldigt fin film.
Ligger ju och typ lipar ju . :(
Fy vad hemskt det är med cancer.
Tänk om nån i min familj skulle få det.
Fy vad hemskt
Fast nu ska vi inte tänka så.


Borde la nana snart.
Har inte sovit så mycket inatt.
Kom ju hem vi halv 4.
Sen imorse blevjag väckt av sofia som ringde vid 8.
Och helt plötsligt stog hon inne i mitt rum. :O
Jag orkar henne bara inte.
Så med det här inlägget vill jag säga godnatt .
Sleap tight ! ♥




Folk säger att du inte vet vad du har förrän det är borta.
Sanningen är, du visste vad du hade,
du trodde bara att du aldrig skulle förlora det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0