-Emmis! ♥ -

live , learn , love!

Kom hem ifrån kericko för en liten stund sen.
Eddie och sofia vart där med.
Hade det jätte mysigt.
Det är helt sjukt vad kär jag är.
Fast jag hatar dig eddie !
Hahaha  , nämen.
Har precis dushiiliiduschat och rakat benen ( om ni vill veta det lxm )
Ska nog snart nana , är jätte trött och det var verkligen yberjobbigt att gå upp i morse.
Helt sjukt vad morgontrött jag är .

Ska inte uttråka er eller så.
Men vill bara berätta att mitt liv går bra nu .
Hehhe  , nämen.
Livet är allt bra underbart !



Kommentarer
Postat av: johanna

sv: inte? jag vill se hur det går utan charlie! :D

2011-10-10 @ 23:02:27
URL: http://johannalives.blogg.se/
Postat av: Cajsa

sv; Åh tack så jätte mkt! :) ♥

Supersöt du är!! :D

2011-10-10 @ 23:06:43
URL: http://cbergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0