-Emmis! ♥ -

Länkbyte !


Gör ett länkisbytis med denna godsaken.
Amanda wennersten.
Att jag lärde känna henne ångrar jag inte en sekund.
Hon är en av dom underligaste och finaste personen jag känner.
Men jag älskar henne endå.
Hon har verkligen ett hjärta av guld.
Det går inte en sekund utan att man skarttar när man är med henne.
Du är min baby och jag hoppas att du vet , att jag tänker på dig varje dag i hemlighet.
och när du ler mot mig då känns allt så rätt.
För utan dig så är jag inte hel!
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket amanda.
Jag saknar dig .
Du och jag - together 4 ever! ♥

Kolla bloggen ffs!
Är lite wannabe henne nu , men klicka här.
Eller här.
Eller här för hon älskar mig.
Eller här kanske ? ;)
Eller tilloch med på bilden kanske ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0