-Emmis! ♥ -

Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaka.

Jag har varit vilse på djupet.
Jag har famlat i mörkret.
Men i dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsats och dolt mina tårar.
Jag tog en kula för dig , och för dig ska jag göra det tusen gånger om.

Fattar ni vad den här låten väcker minnen ?
Lyssnade på den när vi skulle på konfa lägret .
Saknar det så mycket.
kommer ihåg att man kännde sig as stolt över att emil pratade med oss för första gången.
Och jag var livrädd för krocko. ;)
vill bara tillbaka.
Nu ska emms sova iallafall.
undrar vad som händer imorgon.
Ska vara med sofia såvitt jag vet .
Puss på er bästa!
Tonight i fucking you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0