-Emmis! ♥ -

Jag måste ringa karina , får inte glömma det ! Stryk rubriken okii ?

Sitter i soffans soffa och kollar på lars kristerz on road ?
Det är en tjockis som äter hela tiden.
Rätt kul
fast
Rätt tragiskt .
Känns lite som förr i tiden, hehehe
lyssnade på väldigt mycket dansband då -.-
Har rätt tråkigt kan man lungt säga.
Funderar på om jag kanske ska platta mitt hår eller nått ?
Hihihih  , juste.
Har hittet den perfekta lägenheten för mig och sofia.
Här har ni länk ;)
http://www2.bjurfors.se/Bostad/Vastra-Gotaland/Goteborg/Lorensberg---Chalmersgatan-27-B/
(vågar inte lägga upp bild , för det är ju  inte min lägenhet ;) )

Fatta vad jag längtar tills jag flyttar hemmifrån.
orkar inte bo hemma mer.
Tänk att få bestämma helt själv , bestämma över allt !
Gud vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0