-Emmis! ♥ -

Jag blir hellre sårad av sanningen än lycklig av en lögn.

Nuså , nu ska jag sova hade jag tänkt.
Men först ska jag kolla på livet enligt rosa.
Har varit jätte duktig och pluggat jätte mycket ikväll så det är jag värd.
Imorgon ska jag leka med älsklingen.
Och köpa min mac om min pappa håller vad han lovar.
vilket han är rätt dålig på att göra ...
Men nu ska jag inte klaga , han ska ju faktiskt köpa en till mig.
Det är huvudsaken.
men gullssaaarrr , vi hörs imorogn.
Godnatttiii .
Sleeap tight ;)



Kommentarer
Postat av: Faa

Tack så mycket lilla söta du!

2011-10-19 @ 00:27:54
URL: http://wuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0