-Emmis! ♥ -

if you don´t love me, why do you raise my hopes ?

Godnatt! ♥
Kom precis hem ifrån den tråkigaste , segaste och kallaste kvällen på länge.
Efter att jag hade duschat ringde sofia och tvingade ut mig ;)
Drog hem till eddie en strund.
Sen skulle vi ut i det kalla vädret.
Fyfasiken vad kallt det var, onödigt kallt.
Vandrade omkring ochså.
Sen drog vi till korven och stog där i typ 2 timmar.
Yeaaah , jätte kul.
Sen pallade jag inte mer , så drog hem en halvtimme tidigare.

Amanda älskling.
Fattar du hur sjukt mycket jag saknar dig ?
Vill ner till dig nunununu.
Bara försvinna från denna hålan.
Bort från allt och alla.
Jag älskar dig amanda.
Hoppas duvet det bäyb! ♥

Kommentarer
Postat av: amandaaaa♥

åååh emms min finaste bästa!

saknar dig så himla mycket.

längtar tills du kommer,

kommer ha det så himla bra.

även i denna lilla skithålan jag bor i.

jag älskar dig med emma!

& det vet jag att du vet älskling.♥

2011-10-08 @ 01:15:44
URL: http://amandawennersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0