-Emmis! ♥ -

i will fight for you

Gud vad trött jag var imorse.
Det regnade och jag var tvungen att gå till skolan -.-'
hade sega lektioner.
Kollade på en film om dinosaurier i 2 timmar.
Sen skulle vi ha sprungit hörnemossen på gympan .
Men det regnade så vi hade biptest.
Kom till 9:7 tror jag.
Är inte nöjd.
Har legat runt där hur länge nu.
Måste komma över 10 gränsen .
Bara att kämpa på.

Japps  , idag kommer dom och hämtar wednesday.
Till er som inte vet så hade vi henne på prov i 2 veckor ( vilket var tur )
Känns rätt bra endå.
Jag menar , jag vill inte ha en häst som jag är rädd att rida.
Har redan vart med om det när jag hade dzasti.
Jaaaooow.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0