-Emmis! ♥ -

I don´t mind if you don´t mind.

Gomorgon.
Vaknade precis.
Ätit frukost har jag tilloch med hunnit med.
Har sovit rätt dåligt inatt .
Vaknat från och till
menmen.
Ska la snart ta mig en dusch och sedan dra mig bort till bebo.
Ska pyssla om honom och bara mysa idag.
Jaappp.
Dåvet ni vart ni hittar mig idag :)

Juste måste bara gratta till gråbo ridklubbs
grymma ponnytjejer som tog hem segern i div 3 i dressyr i år igen.
Helt grymma är ni.
Jag vet hur kul man har under div 3.
Var själv med förra året och då vann vi med.
Gråbo är helt klart bästa klubben :D




Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2011-10-16 @ 12:03:40
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0