-Emmis! ♥ -

Hiss och diss ♥

♥  Till min bästa vän Sofia matilda Malmgren.
I'll Love You Today and I'll Love You Tomorrow.
Put them together, Ilove you forever.

♥  Till folk som vågar vara annolunda.
Tusen hissar till er som inte är och ser ut som alla andraa.

♥  Till cupcakes.
Så gulliigt och gott

♥  Till färglada jeans.
Sjukt snyggt.
Speciellt rosa  ;)

ω Till att dom redan har börjat sälja julmust.
Hahaha , hallå det är oktober .
Ni kan vänta en månad eller två ;)

ω Till utväxt.
Fruktansvärt fult!

ω Till att alla ser likadana ut.
allt blir så tråkigt då ................

ω Till hål i näsan.
Finns inget snyggt i det alls..

ω Till min sjuka kattunge.
Hon är helt galen.
Leker med min fot , klättrar på mitt ben osvosv.
Men snippan är söt endå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0