-Emmis! ♥ -

Har sagt det förut och jag säger det igen...

God kväll bloggen !
Idag har nog varit bästa dagen på länge  :D :D
Först var det stallet.
Red världens bästa :D
Red han lite i manegen. Första gången sen han var ''halt''.
Han känndes verkligen jättefin.
Känner att det gav lite att rida på lilleman asså.
Red juppe på ett helt annat sätt. ;)
Älskar min häst mest på denna planeten ♥
Iallafall.
Sen drog jag hem och duschade och drog vidare hem till sofia.
Var där en stund med henne och kricko.
Sen skulle krick hem.
Då drog gosi och jag till bonum och köpte två festis till mig :D
Äkta Kärlek !! ♥
Sen hade vi inget att göra så vi hade tänkt gå till vallen.
Men vem ser man när man går förbi linus hus?
Om inte rob-ert .
Hihih  , blev då inbjudna till linus.
Sen fick vi inte vara där mer så jag , bebi , sofia och kricko drog hem till krick.

Hahaha. Känner att kricko får nya smeknamn varje dag.
Kricko, rocky , krocko, krick , krock & kristoffer .....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0