-Emmis! ♥ -

Even the best fall down sometimes.

Godmorgon.
Har ni sovit gott ?
Inte jag iallafall. :(
Har haft värsta hemska drömmen.
Usch vad hemsk den var.
Och helt cp trött är jag.
SEGT !!
Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på gosi musik.
Ska snart gå upp och äta lite frulle.
Är faktist hungrig.

Idag ska jag väl inte göra så mycket.
Först till stallet , sen vara med gosi.
Det var la allt jag har inplanerat idag.
japp , men ska äta nu.
Vi hörs snart! :D



When I look at you
I see forgiveness, I see the truth
You love me for who I am
Like the stars hold the moon
Right there where they belong and I know
I'm not alone  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0