-Emmis! ♥ -

Emma & viktor !

JUSTE :D:D
Glömde berätta att jag och viktor har bestämmt att vi ska gå på balen tillsammans :D :D
Äntligen har jag hittat någon som vill gå  med mig ;)
Innan sommaren då jag och ed inte var tillsammans frågade jag honom om han ville gå med mig.
Då sa han ja först , men sen kom han på att han skulle gå med nån annan .
Då tänkte jag att jag kanske skulle gå med Patrik.
Men det var inte ens säkert att han skulle gå.
Jag bah , jahoppp.
Kännde mig rätt forever alone :(
DÅ kom jag ju på att viktor kanske inte har nån och gå med.
Så jag frågade honom på hemkunskapen .
Och då sa han ja :D :D
Åh , han är så  bra :D :D



Så go är han :D

Kommentarer
Postat av: blö

pinsamt... hahahaha

2011-10-27 @ 17:06:21

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0