-Emmis! ♥ -

Emma tycker till och vill ha...


Måste ta upp det här om vinterjackor.
Visst är sveajackor jätte fina.
Jag hade själv velat ha en sån själv.
Men det är bara det att ALLA har sånna.
Kom till skolan idag och såg att 4 tejer i min klass som har likadana.
Och det blir så tåkigt tycker jag.
Jag var ju inne på att oxå köpa en sådan.
Men jag vill inte vara som alla andra.
Så nu är jag lite inne på att köpa en urrrrrr sööt jacka från odd molly.
Såg nämligen en tjej på åby förra veckan som hade en sån.
Och kännde att jag bara var tvungen att ha den.
Kollade runt lite och på nelly.com kostade den 2149 kr.
Inte ens mycket jue!



Bara kolla på den!
Självklart kommer jag ha kvar min roaa jacka.
Älskar ju den.
Men känner att jag vill ha 1 till :D

Eller hade jag passat bättre i en svea kanske ? '

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe det är inte alltid lätt att välja jacka! =)

2011-10-03 @ 20:31:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0