-Emmis! ♥ -

Du är så naive!

Godkväll.
Kom hem från eddie för nån timme sedan.
Har goaste vännerna säger jag bara.
Känner att jag borde plugga lite  , har matte prov och no inlämning.
Men det är ju så himmla segt !
Har inte haft direkt bloggsug idag.
Förlåt mig , men jag vet att ni älskar ju mig endå ?
hahahaha  , eller inte men aa ni fattar.
Imorgon vet jag väl inte vad som händer.
eller jo  , det vet jag.
Ska in till lerum med gosi.
Hm , undrar vad vi ska göra där ? :):)

Men aa, ska se om jag kan göra några random inlägg innan jag går till sängs
annars så hörs vi väl imorgon.
Pusss babes!

Vill bara berätta att jag har den goaste flickvännen man kan ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0