-Emmis! ♥ -

Det finns inga vinnare i den här leken för två!

Godomorgon.
Ligger just nu i mammas och pappas säng.
Ligger oh kollar på debatt , rätt intresant.
Fattar dock inte vad dom babblar om , hehehe!
Har sovit rätt bra inatt.
Kunde dock inte sova , låg och funderade en massa.
Rätt galet hur många tankar som rusar igenom huvudet när man ska sova.

Idag blir det bullbak med min gosi och krocko.
Sen på kvällen ska jag och gosi bara vara hemma och mysa järnet.
Känner att vi behöver lite ensamtid.

Nu ska jag göra en hiss och dissss!
Älskar dig bästavän.
Vet inte vad jag skulle göra utan dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0