-Emmis! ♥ -

Definitely not an angel But I'm not that evil,I'm just so addicted To beautiful people

Har precis pluggat typ 1000 sidor ur hemkunskapsboken.
Kollade faktiskt på bingolott från och till med.
Grym jag känner mig.
heheh.
Måste göra klart engelska saken med.
Stryp mig snälla !
Ligger ialafall just nu i mamma och pappas säng med mys kissen och kollar på how i meet u'r mother.
Mys på hög nivå.
Men saknar min älskling :/
Ska ju inte till skolan imorgon , så kommer inte träffa honom där.
ska ju till veterinären och det kommer ju ta hela dagen.
Hoppas att vi inte är där allt för länge så att jag hinner träffa honom en stund efter det.
Careface ?
Nu ska jag tipsa eller hissa och dissa nått.


Alla kan få min uppmärksamhet.
Många kan väcka min nyfikenhet.
En del kan väcka mitt intresse.
Några kan få min kärlek.
Men det finns bara en som kan få mitt hjärta och det är du! ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

SV: Den nya rutan? :O

2011-10-16 @ 21:43:46
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0