-Emmis! ♥ -

Dagens dag!

Så nuär jag hemma igen. ;)
Dagen har varit helt underbar!
Först skolan som var rätt seg oså.
Sen lerum ju.
Sen till stallet.
Red ju världens bästa juppe! :D :D
Red sommarrundan , och jag älskar när han är så glad :D
Sen drog jag ut och träffade sofia , kricko , eddie , kaspur , linus och robert.
Men sen drog typ alla hem.
Då drog jag , sofia och eddie hem till kricko och bara myste där.
Nu har jag precis duschat och ligger i min säng.
Ska sova snart hade jag tänkt .
Fast vi får se hur det går med det .
hahahaha .







Goaste i staden!
älskar er ! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0