-Emmis! ♥ -

Dag 7 och 8 .

Glömde göra sån dag igår så här kommer 2 dagar  !

Dag 7 - Något jag aldrig kommer släppa taget om.




Dag 8 - En bild på mina närmaste.








Dag 9 - Någonting jag ångrar.
Dag 10 - En bild på mig förra året, & nu. Hur har jag förändrats sen dess?
Dag 11 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 12 - Mitt favoritminne.
Dag 13 - Min favorit plats.
Dag 14 - Innehållet i min väska.
Dag 15 - Det här saknar jag.
Dag 16 - Varför började jag blogga?
Dag 17 - Någon jag umgås väldigt mycket med.
Dag 18 - En bild på någon som alltid gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: a

2011-10-18 @ 18:58:01
Postat av: CASY LINDELL

svar: okej :) jag gör inget specielt!



hur har din dag varit då? :)

kram



2011-10-18 @ 18:58:39
URL: http://casylindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0