-Emmis! ♥ -

Dag 6 - en bild som påminner dig om gammla tider.

Tog bort några '' dagar '' som inte var intressanta ;)

Dag 6 - En bild som påminner mig om gamla tider.





Gud vad jag saknar tiderna när det bara var vi tre damas.
Mesarna.
Så mycket roliga saker vi gjorde,
så mycket vi skrattade,

Älskar er tjejer , glömmer aldrig tiderna när det bara var vi!




Dag 7 - Något jag aldrig kommer släppa taget om.
Dag 8 - En bild på mina närmaste.
Dag 9 - Någonting jag ångrar.
Dag 10 - En bild på mig förra året, & nu. Hur har jag förändrats sen dess?
Dag 11 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 12 - Mitt favoritminne.
Dag 13 - Min favorit plats.
Dag 14 - Innehållet i min väska.
Dag 15 - Det här saknar jag.
Dag 16 - Varför började jag blogga?
Dag 17 - Någon jag umgås väldigt mycket med.
Dag 18 - En bild på någon som alltid gör mig glad.


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

nje då låter inte alls töntigt!

jag älsakde min gamla hund som förstår vad du menar ;D kram

2011-10-16 @ 15:15:57
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0