-Emmis! ♥ -

Dag 4

Dag 4 - Meningen bakom mitt blogg namn.
Vet faktiskt inte meningen bakom det.
Vet inte ens hur jag kom på det.
Kan la har varit pga att jag kallas Emms och heter johansson i efternamn.
Så var inte emmsjohansson ledigt , så  då blev det Www.emmsjohanssoniis.blogg.se.


Dag 5 - Vad är kärlek?
Dag 6 - Min favorit årstid & varför?
Dag 7 - En i min släkt.
Dag 8 - En bild som påminner mig om gamla tider.
Dag 9 - Något jag aldrig kommer släppa taget om.
Dag 10 - En bild på mina närmaste.
Dag 11 - Någonting jag ångrar.
Dag 12 - Ett dröm förhållande.
Dag 13 - En bild på mig & mina syskon.
Dag 14 - En bild på mig förra året, & nu. Hur har jag förändrats sen dess?
Dag 15 - Mina drömmar & önskningar.
Dag 16 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 17 - Mitt favoritminne.
Dag 18 - Min favorit plats.
Dag 19 - Innehållet i min väska.
Dag 20 - Det här saknar jag.
Dag 21 - Varför började jag blogga?
Dag 22 - Någon jag umgås väldigt mycket med.
Dag 23 - En bild på någon som alltid gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0