-Emmis! ♥ -

Dag 3

Dag 3 - Något som får mig att börja gråta.
Något som får mig att börja gråta är när jag tänker på vad som händer efter man dör.
Hahah  , Töntigt jagvet.
Men min största rädsla är att dö.
Men fatta vad läskigt att inte vata vad som händer sen .
Blir det bara svart  ?
Kommer det inte hända nått mer sen ?
Kommer man bara ligga i en grav en hel evighet ?
Sjukt läskigt !



Dag 4 - Meningen bakom mitt blogg namn.
Dag 5 - Vad är kärlek?
Dag 6 - Min favorit årstid & varför?
Dag 7 - En i min släkt.
Dag 8 - En bild som påminner mig om gamla tider.
Dag 9 - Något jag aldrig kommer släppa taget om.
Dag 10 - En bild på mina närmaste.
Dag 11 - Någonting jag ångrar.
Dag 12 - Ett dröm förhållande.
Dag 13 - En bild på mig & mina syskon.
Dag 14 - En bild på mig förra året, & nu. Hur har jag förändrats sen dess?
Dag 15 - Mina drömmar & önskningar.
Dag 16 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 17 - Mitt favoritminne.
Dag 18 - Min favorit plats.
Dag 19 - Innehållet i min väska.
Dag 20 - Det här saknar jag.
Dag 21 - Varför började jag blogga?
Dag 22 - Någon jag umgås väldigt mycket med.
Dag 23 - En bild på någon som alltid gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: anna

sv; allt bra, själv? :D

2011-10-13 @ 16:06:43
URL: http://diarybyanna.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

shoppa :D

2011-10-13 @ 18:05:28
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0