-Emmis! ♥ -

Brb donken ! :D

Har precis lagat mat med amndii.
Jag är grym på att hacka lök säger jag bara :D
Hennes syster sa värsta gulliga grejen när vi satt och åt.
'' är det du som har dom rosa ridbyxorna och den där bloggen ? ''
Hihihih   , gladis man blev :)
Iallafall .
Snart ska vi dra oss till donken , och träffa Isak och alex.
OCh tydligen måste man cykla igenom nån våldtäktsskog. :O
Men det är lungt , för amanda har med sig sax ;)
Men , ja.
Det blir nog bra .
Bloggar jag inte ikäll så har jag la blivit mördad eller våldtagen.
Adios !


Kommentarer
Postat av: sofia

vill bara påminna att man inte ska skriva ut att " blivit dödad" osv, med all respekt asså, du gör som du vill men bara lite starka ord för de som har varit med om de så de blir liksom ingenting att skoja om , kram

2011-10-28 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0